joi, 2 aprilie 2009

Piturca dixit ...

"Nu s-a întâmplat nimic, doar am pierdut meciul. Am avut meciul la discreţie, dar nu am mai reuşit să ne revenim şi să ne impunem. Era normal să vină şi acest recul după Campionatul European, ştiam că va veni. O analiză vom face în perioada următoare. Vom vedea dacă mai sunt şanse matematice. Speranţa moare ultima, chiar dacă suntem supăraţi. Viaţa merge înainte. Jucătorii nu m-au nemulţumit, au dat totul, dar nu s-a putut mai mult."

"Eu nu-mi dau demisia, nu ştiu cine sunt persoanele care îmi cer asta. Am dat foarte multe autografe aici, iar dacă oamenii nu sunt de acord cu mine, nu trebuie să se comporte astfel. Faptul că au venit la meci în număr mare este normal, asta trebuie să facă."

"Reconstrucţia trebuie să se facă treptat şi să vină la naţională cei mai buni jucători. Toată lumea vrea calificări, nu poate fi vorba de răbdare. Dacă ar fi mai mulţi jucători precum Cristi Tănase, i-aş convoca. Probabil se va bucura alt selecţioner de evoluţiile lui"

"Vom vedea dacă mai sunt şanse matematice, pentru că aşa este stipulat în contractul meu. Nu am nici un obiectiv personal, am un contract cu FRF. În orice caz vreau să spun că nu îmi dau demisia, pentru că nu sunt la cheremul nimănui. Nu poate nimeni să mă facă să îmi dau demisia. Am obţinut o calificare după opt ani de zile, eu sunt Victor Piţurcă, să nu uitaţi asta. Eu am jucat patru-cinci finale la cel mai înalt nivel, am calificat echipe ale României de trei ori şi nu cred că merit un asemenea tratament. Toată atmosfera, minciunile din presă, au afectat foarte tare jucătorii, iar concentrarea de la acest nivel a lipsit. Astfel se explică aceste greşeli copilăreşti"

No comment!

Niciun comentariu: