sâmbătă, 31 decembrie 2011

Ia mai mânaţi, măi!!!

Anul acesta a fost unul teribil de aglomerat şi plin de evenimente. Pot spune ca a fost cam cel mai încărcat de până acum. El a venit şi ca o recompensă pentru nişte ani de muncă, dar şi, puţin, ca o contrapondere a celui mai prost an al meu, 2010.
Nu vreau să fac un bilanţ al anului pentru că mă aflu în decembrie. Vreau doar să-i fac un scurt review înainte de a mă grăbi să-l declar anul nr. 1.
Într-o ordine perfect cronologică, voi trece în revistă cele mai importante momente ale anului, pentru mine:
- Căsătoria (18 martie);
- Videoclipul piesei Tricoul (28 martie);
- Lansarea albumului Magic Store (31 martie);
- Minivacanţa de la Paris (7-10 aprilie);
- Tricoul – locul 1 în top la radio Guerrilla (23 aprilie);
- Concert BiMS la Berlin (28 mai);
- Concert TiPtiL la Berlin (29 mai);
- Încă o grămadă de concerte excelente cu cele două trupe (nu mai detaliez);
- Cele două schimbări de voci: Catrinel în locul Macăi la BiMS (1 noiembrie) şi Andra în locul Adinei la TiPtiL (21 noiembrie) le consider de bun augur pentru mersul înainte al celor două proiecte muzicale atât de dragi mie.

Tot anul am fost sănătos şi în mare parte din timp m-am simţit fericit. Am fost înconjurat de oameni frumoşi şi iubitori, am învăţat şi am făcut lucruri noi şi interesante. Am prieteni buni, o soţie iubitoare şi foarte frumoasă, o mamă bună şi iubitoare, două trupe în care sunt fericit să cânt. Îmi doresc doar să fim sănătoşi cu toţii, iar eu, dacă pot, să fiu puţin mai înţelept.
Despre bani nu pomenesc, pentru că îmi doresc ca ei, banii, să fie singura mea problemă în viaţă.

Hai cu şampania aia!!!

Un comentariu:

elena spunea...

frumoasa inteleg, dar ... iubitoare, zici? :)))