luni, 23 august 2010

Pe acasa si pe campi

Da, n-am prea mai scris multe pe aici. Din timpul alocat internetului, Facebook ocupa foarte mult si asta nu-mi prea place. Am fost si plecat. La Cluj la Iron Maiden, la Stufstock cu TiPtiL. Acum ma pregatesc de Peninsula unde voi fi cu Butterflies in My Stomach in recital, sambata seara pe scena Ciuc.
Mi-am luat laptopul de la reparat si e la fel cum l-am dus. Am de lucru cu el si m-ar fi ajutat. Poate ca m-ar fi ajutat si sa mai scriu pe aici cate una cate alta. Vara asta nu am iesit nici macar o data la o cafenea de dimineata cu laptopul sa lucrez. Poate ca nu e timpul pierdut.
Mi-am cumparat, cu ultimii bani, o valiza de 171cm pentru contrabasul electric, in timp ce SMS-uri cu amenintari curg de pe la banci. Are doua roti si doua manere ... valiza. E dezordine in casa, nici timp sa scot lucrurile din valiza nu am gasit, nu pentru ca scriu randurile astea fara sens, caci daca nu stateam acum putin cu voi, poate dormeam sau imi faceam o cafea. O cafeaaaaa ... mmmm. Sau poate ma apucam de treaba. Am de definitivat lista concertelor pe luna septembrie. Mai am de lucru pentru niste proiecte. Pe seara, poate voi iesi la o bere cu prietenul pe care l-am refuzat aseara. Acum ma duc la bucatarie sa fac o cafea. Stiu ca o sa ziceti ca sunt fericit.

5 comentarii:

Unknown spunea...

Cu siguranţă nu ai voie să te plângi pentru că faci ceea ce îşi place şi asta scuză orice altceva.
Spor la concerte!

Bujor Stoicovici spunea...

hmm ... stiu si eu ce sa zic?!

A face ce-ti place este un lucru dificil si istovitor (de energie, timp si bani). De aceea putini reusesc asta.
Foarte multi oameni cred ca a face ce-ti place este un soi de rai pe pamant, dar nu este asa.
Cand faci ceea ce-ti place, nu ai program pentru ca o faci non-stop, nu ai venituri pentru ca accepti compromisuri de dragul viitorului, mai mult ai doar cheltuieli, nu atingi placerea datorita preocuparii pentru perfectiune.
Aici apare o mica diferenta de nuanta intre a face ce-ti place si a-ti placea ce faci.
Si de aici sufocarea

Bujor Stoicovici spunea...

si inca nu am spus nimic despre sacrificiile conexe :)

Unknown spunea...

E hai că nu e chiar aşa negru. Pentru e posibil ca ceva care nu îţi aduce mai nimic material să îţi aducă ceva mult mai adânc. Şi mult mai frumos şi poate că acel ceva şterge chiar şi sacrificiile conexe.
Observaţi fluxul pozitiv de energie! :D

alex spunea...

..pai daca "nu e un rai pe pamant" sa faci ceea ce iti place inseamna, dupa mine, sau ca nu faci numai ce iti place sau ca nu iti prea place asa de mult ceea ce faci.
spor pe septembrie!