luni, 23 aprilie 2012

Gogule, Gogule ... La multi ani, Gogule!

Şi azi, ca de fiecare 23 aprilie, este Sfântul Gheorghe, dar de cinci ani încoace este şi ziua acestui blog, initulat "înţeleg ... nu mai înţeleg". Îi mai spun şi "blogu' lu' Gogu Pintenogu". Nu m-am ocupat eu de el chiar aşa cum trebuie, mai cu seamă de când cu pacostea asta de facebook, dar el a fost cuminte şi ascultător, fiindu-mi la dispoziţie şi grăbindu-se să-mi noteze ideile-mi trăznite, ca un asistent devotat.
Deşi frecvenţa postărilor mele a scăzut dramatic, pot spune că primesc constant reacţii pozitive, ceea ce înseamnă ca Gogu Pintenogu, că înţelege el, au ba, îşi face treaba.
De ziua lui, Gogu a primit unul dintre cel mai frumos cadou. Un confrate muzician are un articol pe care doreşte să-l scrie, dar se teme ca nu va fi luat în serios. Un coleg al său de trupă i-a propus să vorbească cu mine şi să i-l găzduiesc pe blog. M-a bucurat foarte tare şi m-am simţit tare mândru.
Până va scrie cetăţeanul articolul, eu va mai spun LA MULŢI ANI, dragi sfinţi Gheorghe, sub toate variantele în care sunteţi azi cunoscuţi, iar eu mă duc să beau o bere cu Gogu.

Niciun comentariu: