joi, 7 februarie 2008

Era mai bun Salamul cu Soia sau cel cu Florin?


Sunt la crasma.
Iau masa in oras si asta ma face mai fericit.
Mi-as dori ca toata viata sa ma nanc numai la restaurante (de orice tip, stil, pret ..... numai sa nu ma intoxic :)), de aceea am renuntat la aragaz, iar microunda o folosesc discret pentru a-mi incalzi o cafea sau un ceai.
Mananc un snitel destul de gustos, recomandat de ospatar si beau o bere blonda ... La masa libera din stanga mea se aseaza o familie tip (tata, mama si fetita de aproximativ 4 ani). Fetita nu are stare la masa si incepe sa se fataie prin local. La un moment dat, ea isi pune mainile in cap, a alint, si se indreapta hotarata catre tatal sau ... "Tatiiiiii, da' io vreau salaaam ..."
... Nimic ...
"Taatiiiiiiiii! Vreau salam!"
Mama se uita la ea. Eu ma uit la ea. Si alti clienti o privesc.
Tatal se sinchiseste si-i raspunde:
"Lasa tati, ca avem Salam in masina. Aici nu se poate, da' du-te tu la Cristi (ospatarul - n.a.) si zi-i ca vrei Salam si el iti pune ca e baiat bun"
Am cerut nota. Pe ea scria: "Sa va fie de bine!"

Niciun comentariu: