sâmbătă, 16 februarie 2008

feeder 3.0 ... muzica 0.0


Incep prin a saluta aniversarea celui mai vizitat blog de catre mine :)
Aseara am si fost la eveniment unde, asa cum ma asteptam era insuportabil de plin. mi-am facut curaj si am intrat, asumandu-mi hainele ca povara, intrucat de stat la coada la garderoba nu se putea pune problema.
Am salutat in jur prieteni si cunoscuti si am purces la un drum anevoios catre bar. Intre timp aflu de la cineva ca mai e si jos un bar. Ma hotarasc sa-l incerc.
Cobor trepte periculos de abrupte, mai ales in acea aglomeratie de oameni, fum si vapori de alcool, dar si periculos de intunecate.
Cumpar un vin si ma duc intr-o camera mai libera, unde, culmea, gasesc si o masa libera, de unde pot urmari, proiectat pe perete, tot ce se petrece la scena de sus.
Pana aici nimic special. Din pacate nici de aici nu mai fost ceva demn de remarcat, cu excptia unor visuals-uri si a prestatiei mult prea rar reunitei trupe NSK.
In rest un simulacru de creatie underground care ne arata inca o data in ce criza profunda se afla muzica populata de "artisti" ce nu o cunosc, nu o stapanesc, ci doar spoiesc cu texturi si efecte spatiul sonor pe care il ocupa abuziv si superior.
Poate cel mai dezastruos moment a fost cel in care, neobositul Artanu, alaturi de Dan Iliescu (Timpuri noi), au demonstrat ca prostul gust nu este egal intotdeauna cu pamfletul, iar bascalia extrema de care abuzeaza i-a intrat pana si in timpane, eludand minime reguli de bun simt sonor.
De asemenea, am o mare nedumerire privind oportunitatea ororilor sonore prezentate de cuplul Silent Strike - Dan Basu si sper, spre binele tuturor ca nu asta au dorit sa iasa din difuzoare.
In rest ... La Multi Ani, Feeder!

Niciun comentariu: